Returns Policy
We strive to make our customers satisfied with the product they have purchased from us. If you are having trouble with a premium JoomShaper product or believe it is defective, and/or you’re feeling frustrated, then please submit a ticket to our Helpdesk to report your defective product and our team will assist you as soon as possible. For a damaged extension or template, we will request from you a link and/or a screenshot of the issue to be sent to our support service. Please also note that:
  • You may cancel your account at any time, however, there are no refunds for cancellation.
  • If you get a refund you cannot use the downloaded premium products any more.
  • If the product (after update) is still damaged, we may offset the amount of your refund by the diminished value of the product.


  • نسعى جاهدين لإرضاء عملائنا عن المنتج الذي اشتروه منا. إذا كنت تواجه مشكلة مع منتج JoomShaper مميز، أو تعتقد أنه معيب، أو تشعر بالإحباط، فيُرجى إرسال تذكرة إلى قسم الدعم الفني للإبلاغ عن المنتج المعيب، وسيساعدك فريقنا في أسرع وقت ممكن. في حال وجود ملحق أو قالب تالف، سنطلب منك رابطًا و/أو لقطة شاشة للمشكلة لإرسالها إلى خدمة الدعم الفني. يُرجى العلم أيضًا بما يلي:

  • يمكنك إلغاء حسابك في أي وقت، ولكن لا توجد أي استردادات للأموال عند الإلغاء.

  • في حال استرداد أموالك، لن تتمكن من استخدام المنتجات المميزة التي تم تنزيلها.

  • إذا كان المنتج (بعد التحديث) لا يزال تالفًا، فقد نقوم بتعويض قيمة المبلغ المسترد بما يعادل قيمة المنتج المنخفضة.

  • قد تستغرق عمليات استرداد الأموال ما يصل إلى 14 يومًا لتظهر في حسابك.
  • Refunds can take up to 14 days to reflect in your account.


  • Exchange Policy
    We strive to make our customers satisfied with the product they have purchased from us. If you are having trouble with a premium JoomShaper product or believe it is defective, and/or you’re feeling frustrated, then please submit a ticket to our Helpdesk to report your defective product and our team will assist you as soon as possible. For a damaged extension or template, we will request from you a link and/or a screenshot of the issue to be sent to our support service. Please also note that:
  • You may cancel your account at any time, however, there are no refunds for cancellation.
  • If you get a refund you cannot use the downloaded premium products any more.
  • If the product (after update) is still damaged, we may offset the amount of your refund by the diminished value of the product.


  • نسعى جاهدين لإرضاء عملائنا عن المنتج الذي اشتروه منا. إذا كنت تواجه مشكلة مع منتج JoomShaper مميز، أو تعتقد أنه معيب، أو تشعر بالإحباط، فيُرجى إرسال تذكرة إلى قسم الدعم الفني للإبلاغ عن المنتج المعيب، وسيساعدك فريقنا في أسرع وقت ممكن. في حال وجود ملحق أو قالب تالف، سنطلب منك رابطًا و/أو لقطة شاشة للمشكلة لإرسالها إلى خدمة الدعم الفني. يُرجى العلم أيضًا بما يلي:

  • يمكنك إلغاء حسابك في أي وقت، ولكن لا توجد أي استردادات للأموال عند الإلغاء.

  • في حال استرداد أموالك، لن تتمكن من استخدام المنتجات المميزة التي تم تنزيلها.

  • إذا كان المنتج (بعد التحديث) لا يزال تالفًا، فقد نقوم بتعويض قيمة المبلغ المسترد بما يعادل قيمة المنتج المنخفضة.

  • قد تستغرق عمليات استرداد الأموال ما يصل إلى 14 يومًا لتظهر في حسابك.
  • Refunds can take up to 14 days to reflect in your account.

  • Shoping Cart

    0 Item’s selected

    Subtotal

    0.00 AED